Onderwerp: Annuleren/ terugbetaling inschrijfgeld onmogelijk
Ik moet even wat frustratie van mij afschrijven. Afgelopen zondag plotseling en vanuit het niets getroffen door een spontane klaplong. Drain geplaatst en na 5 dagen ziekenhuis mocht ik gisteren(vrijdag) weer naar huis. Nu 6 weken rust van werk en sport (max 1 kilo tillen en geen inspanning of training). Komt waarschijnlijk allemaal wel weer goed, maar zeer vervelend. Zeker gezien het moment...
Was in voorbereiding voor mijn 1e Middle Distance in Zeewolde(29 juni). 1 juni de OD gedaan in Amersfoort Vathorst en lag op zich prima op schema. Helaas dus een streep door mijn grote doel van dit jaar.
Afgelopen week via de mail contact gezocht met de organisatie in Zeewolde. Allereerst om mij netjes af te melden en ook om te kijken of ik nog mijn inschrijfgeld(100€) terug kon krijgen. Helaas, korte en bondige boodschap van hun kant. Naar mijn centen kan ik fluiten, overschrijving naar een andere deelnemer is onmogelijk, kortom: geen enkele tegemoetkoming van de zijde van de organisatie. Nog wat vragen gesteld via de mail, maar geen reactie, dus deur zit dicht.
Lig je daar in het ziekenhuis. Vol frustratie over je eigen lichaam en dan óók nog zo'n teleurstellende reactie. Kan iemand mij nog een tip geven om iets te bereiken in deze situatie? En waarom zijn triathlon organisaties zo onmogelijk mbt overschrijving naar andere personen. Snap het probleem ivm licenties en het staat in het reglement. Maar waarom is dat zo'n probleem?