Onderwerp: Joop
Hi, Ik ben 56 en nadat ik tegen de 50 gestopt ben met voetballen gaan hardlopen bij een atletiekverening, waar ik ook wel trainig geef. Na marathons en soms ietsje verder nu ook maar eens kijken hoe leuk triathlon is. Alleen lopen is toch wat blessuregevoelig en zwemmen is ook leuk om te doen. Nu bezig met de cursussen "borstcrawl voor gevorderden" en "open water zwemmen" en in principe 3x per week in het zwembad, daarnaast ook begonnen met afstanden fietsen. Doel is kwart triathlon.
Ik maak ook apps voor de Garmin horloges. Da's zo gegroeid omdat ik running power van de Stryd footpod op mijn Forerunner 935 wilde zien, tezamen met andere velden als cadans, hartslag, tempo en benodigd tempo om een bepaalde tijd te halen.
Een uitgebreid dataveld, met ook veel running power opties, is Datarun premium. Zie: https://www.vermail.nl/datarun-premium/
Een dataveld wat voornamelijk op de standaard velden voor hardlopen gericht is, is Datarun plus (ik mag maar één link per bericht doen, dus zelf zoeken in de Garmin app store als je wilt weten wat het is).
Dit zijn betaalde apps, maar ik maak ook gratis varianten, zoals Datarun.
Bij de gratis varianten krijg ik echter wel veel downloads, maar bijna geen feedback, waardoor ik zelf weinig ervan leer. Betaalde apps zorgen daar wel voor, waarschijnlijk om mensen er dan wat van verwachten en echt wat mee willen.