Leuk je weer gezien en gesproken te hebben Macer! Volgens mij heb je het behoorlijk druk gehad, er liepen aardig wat mensen rond.
Aangezien ik een probleempje heb met mijn tijdritfiets en wacht op een onderdeel besloot ik om een opzetstuur op mijn racefiets te zetten voor deze triathlon. Het zwemmen ging zoals het meestal gaat, niets spannends (maar wel heerlijk zwemmen in de Amstel!) maar de positie op mijn fiets was dusdanig anders dat ik na een kilometer of 30 pushen serieus last kreeg van mijn benen. Eerst mijn kuiten, toen mijn quadriceps en toen mijn knieën en toen kon ik geen kracht meer zetten en daalde mijn hartslag tot een niveau onder Z1. Rustig uitgefietst, maar daarna ging het lopen ook niet meer echt lekker. Rustig uitgelopen, zeker aan het einde, en een dagje lekker gesport. De wind bij het fietsen was vreselijk, je had nooit echt lekker voordeel maar wel bijna overal nadeel. De route was prima, die mag zo blijven. Maar ik heb dus onderschat welke impact mijn fietspositie heeft, dat doe ik niet meer.
Over twee weken Klazienaveen (als mijn tijdritfiets dan weer operationeel is).