Onderwerp: Triathlon Holten
Dus, aanstaande zaterdag mijn eerste kwart (OD), wordt het 30+ graden.... Ik kan slecht tegen de hitte dus heb erg de neiging om me af te melden om 'teleurstelling' te voorkomen. Alleen is bij voorbaat afmelden misschien een nog grotere teleurstelling. Starttijd 10.35 uur. Dus, wat ik hoop te bereiken:
Zwemmen 1,5km: 29' (had gehoopt met wetsuit te kunnen zwemmen en een 26'of 27' neer te zetten, maar ben bang dat het water wel 22+ graden zal zijn)
Fietsen 40km: 1.25 . Het is een parcours met best wat hoogtemeters (ongeveer 400 wat ik in oude posts hier op het forum terug lees, maar hoe zich dit zal verhouden, geen idee. Normaal fiets ik zo'n 31km/u gemiddeld, nu dus op 28km/u ingezet.
Lopen 10km: doel is uitlopen. Ik ben een slechte loper en had 1 uur in gedachten, maar met deze temperaturen ben ik al lang blij wanneer ik de finish haal.
Al met al is het een voorspelling op basis van niets. Geen ervaring met OD's, geen ervaring met een fietsparcours met hoogtemeters, geen ervaring met deze hitte. Finishen wordt dus het eigenlijke doel!!
Nog meer mensen die meedoen in Holten?