En wilagro, volgend jaar een halve?
Voor mij werd het m'n eerste DNF. Vlak voor de start liep ik nog even naar m'n fiets om te kijken of alles nog goed ligt, en voordat ik er ben hoor ik pfff... voorband leeg! Nog 15 minuten, dus snel bandje erom... maar die krijg ik niet vol! Inmiddels is het 3 minuten voor de start dus ik besluit dan maar naar de start te gaan. Na 35 minuten (7,6 km) ben ik weer terug (warm!), en ben aan het kijken hoe ik weer terug kom naar m'n auto. Tot ik de buurman tegenkomen die ik eerder heb gesproken, en hij geeft m'n z'n reparatiesetje (dank!) en moedigt me aan om door te gaan. Dus snel weer bandje eraf, bandje erop en gaan! Maar na één keer stevig aanzetten voel ik kloenk, voorband zacht. Dat kan toch niet!
Omdat de laatste fietsers me inmiddels voorbij komen heb ik de moed opgegeven en ben ik langzaam terug gefietst op het laatste restje lucht.
Vreemd genoeg bleef de band wel vol toen ik 'm onderweg nog een keer oppompte. Morgen dus maar even rustig naar kijken, ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Al met al lang verhaal voor een kort stukje lopen...