Misschien wel leuk om te zien hoe dat dan praktisch gezien uitwerkt.
Piekweek in mijn voorbereiding, trainde ik 16 uur, zag er voor mij zo uit:
Ma Zwemmen 7:00-8:30 op weg naar werk, 9:00-18:00 werken, 's avonds duurloop als eten gezakt is 20:00-22:00
Di Niet zwemmen, want ov staakt en collega's rijden mee, 8:00-17:00 werken, op tijd eten, 's avonds trainingskoers fietsen 19:00-21:00
Wo Op tijd werken 07:30-17:30, s avonds intervaltraining lopen 20:30-22:00
Do Hemelvaartsdag, maar verjaardag aan de andere kant van het land en rustdag
Vr Zwemmen 7:00-8:30 op weg naar werk, 9:00-16:30 werken, 's avonds intervaltraining fietsen voor avondeten en uitgebreid koken en avondje samen
Za Uitslapen, openwater zwemmen 'smorgens en intervaltraining lopen 'smiddags, 'savonds familiefeestje
Zo Duurrit 4 uur met een vriendin, en koppelloopje alleen, 'savonds benefietevenement dat we zelf organiseren
En dat is maar toevallig hoe het toen uitkwam, elke week was er wel weer wat anders aan de hand.
Ik slaap wel altijd om 22:30 en zet doordeweeks 6:15 of 6:30 de wekker.
Ga vaak gelijk na het trainen douchen en eten, en dan m'n bed in.
Dan spreek ik mijn man niet meer, maar hij komt thuis wanneer ik aan het koken ben en we eten vaak wel samen.
Je ziet dat er prima nog meer trainingen tussen passen, bijv. in m'n lunchpauze, maar dat was niet nodig.
Voordeel is ook om te trainen voor een hele triathlon in juli/augustus, dan heb je in de voorbereiding lekker lange dagen
Wijnand, apart topic van maken?