Ma: 2,5k zwemmen
Din: 8k run met 5k sub-treshold
Woe: 6k easy run
Don: 1u zwemmen
Vrij: 6k easy run
Zat: 18k run
Zon: 2,5u gefietst. 1u45m op wattage wat ik voor Almere in mijn hoofd had, maar de hartslag daarbij was een stuk lager dan ik normaal tijdens een halve doe (~130 ipv rond 155). Maar aangezien het een herstelweek was voor lagere intensiteit gekozen en niet gaan pushen.
Wel regelmatig getraind, maar vooral rustig aan en weinig gefietst omdat tri bike bij fietsenmaker stond en het grotendeels slecht weer was voor buitenfietsen.
Maandag buiten ging het zwemmen lekker. Rustig aangedaan, 2k met de laatste 500m de snelste, daarna paar honderd meter uitzwemmen. Gemiddeld 1:39/100m. Donderdag in het zwembad was het bagger. 200CSS, 2x50 sprint, 300CSS, 3x50 sprint, 100 catch up, 400CSS en repeat. Mijn CSS speed in het zwembad is ongeveer 1:32/33 maar dat kon ik echt niet volhouden en op een gegeven moment zwom ik 1:48/100m en ging ik nog kapot :S. Zwemmen is de laatste heel inconsistent, weet niet zo goed wat er mis is, maar hoe harder ik mijn best doe, hoe slechter het gaat lijkt het wel.
Komende weken laatste blok voor Almere, maar logistiek wordt het ook lastig met 2 lange weekendtrips naar Schotland en Polen.