LindaRotterdam schreef:Hoe lang heb je met je vorige hartslagband gedaan?
Mijn Garmin HRM Run begeeft het namelijk ook
En laat je even weten hoe dit bevalt? Twijfel nog om weer dezelfde te kopen, of ook de Tri-variant.
Hiervoor had ik die eenvoudige plastic band en die heeft het maar 1 jaar volgehouden. Daarvoor had ik dezelfde en die hield het wel 8 jaar vol.
De HRM tri is tot nu toe een succes. Meer data is meer beter! En wat dat betreft heb ik er weer genoeg cijfertjes bij om te onderzoeken. Zowiezo is het leuk om te zien wat je hartslag doet, terwijl je buiten zwemt. Hoger dan ik had gedacht. Bovendien krijg je er nu ook extra loopdynamics bij. Daar heb ik nog niet veel naar gekeken, maar dat ga ik nog wel doen.
Toch ook 1 minpuntje, ik heb op mijn fiets nog een oldschool Garmin Edge 705 van 10 jaar oud. Nog steeds niet bereid om afscheid van te nemen, maar de HRM tri maakt geen verbinding meer met de edge. waarschijnlijk wordt er teveel info over de verbinding verstuurd, en weet de Edge niet meer wat ie ermee aan moet. Das wel irritant, want nu moet ik telkens op mijn horloge kijken voor mijn hartslag.
Tot slot heb ik er nog niet binnen mee gezwommen. Schijnt dat je dan wel altijd de band goed moet uitspoelen, omdat ie niet
goed tegen zwembadwater zou kunnen. Ik weet ook nog niet of ik wel voor schut wil lopen/zwemmen met een hartslagband in het zwembad.