Onderwerp: Even voorstellen
Hoi, ik ben Robert. Ik ben al jaren een actief lid van het forum FIETS, en fiets ook al heel lang. Op mijn zeventiende heb ik mijn eerste racefiets gekocht. Dat is inmiddels al 34 jaar geleden. Nog steeds doe ik dat erg graag. De laatste jaren heb ik regelmatig meegedaan met tijdritten, en heb ik daar zelfs speciaal een fiets voor aangeschaft.
In mijn woonplaats Helmond wordt eind september voor de eerste keer een triathlon georganiseerd, en het leek mij een mooi idee om daar eens voor te gaan trainen.
Vanaf het begin van de zomervakantie ( ik werk in het basisonderwijs, dus die duurt lekker lang) heb ik al ruim veertig zwemsessies afgewerkt. Ik kan inmiddels vrij vlot een kilometer crawlen. Het hardlopen deed ik al vrij regelmatig, en dat probeer ik met twee á drie trainingen in de week een beetje bij te houden.
Ik doe mee met de achtste triathlon, omdat deze afstanden mij goed liggen. Ik houd wel van wat tempowerk.
Jullie forum is erg prettig om tips te vinden in mijn voorbereidingen. Ik laat jullie na mijn debuut uiteraard weten hoe het is gegaan. Ik hoop op een tijd van rond de 1:05 (9 minuten zwemmen/2 wissel/31 minuten fietsen/2 minuten wissel/21 minuten lopen).