Onderwerp: Ook even voorstellen
Hallo,
Mijn naam is Janine, 46 jaar en in mei dit jaar voor het eerst meegedaan met een sprint-triathlon.
Sinds ca 3 jaar loop ik fanatiek hard, niet snel, wel veel . Vorig jaar nov mijn eerste marathon gelopen en wel in New York.
Nu in training voor de marathon van Valencia in dec.
In juni zijn mijn man en ik meegegaan met mijn broer die de Iron Man 70.3 in Luxemburg mee deed. Helemaal geweldig vond ik het en maakte dat ik besloot dit als doel te stellen, maar dan in 2021.
De sprint-triathlon vond ik geweldig, maar zwaar. Met name omdat ik alles gegeven had met zwemmen. Borst-crawl kan ik nog niet (zit inmiddels op les) en poogde de schoolslag. Echter ik had een wetsuit gehuurd, wat volgens mij te groot was. Resulteerde erin dat ik als ena-laatste uit het water kwam. Ach.. ik had plezier en dubbel zolang genoten
Zoals ik al eerder zei, ik zit inmiddels op les om de borstcrawl te leren. Fietsen doe ik vaker in combi met hardlopen en hardlopen doe ik 3x per week. Daarnaast nog 2x per week krachttraining voor mijn core.
Ook wandel ik heel veel met onze honden, een van deze honden gaat ook altijd mee hardlopen.
Oja.. ik werk ook nog haha.
Anyway.. fanatiek genoeg en hoop veel te kunnen leren op dit forum.