Zo, het zit er op! Blij het gedaan te hebben. Ik heb genoten van het rennen. Zwemmen was een ramp en is vooral schoolslag geworden... Fietsen was zwaar en een fikse tegenwind. Wel onder m'n doeltijd. Rennen was goed te doen en kon goed m'n pace vasthouden:
Zwemmen: 17:49
T1: 4:01
Fietsen: 36:01
T2: 1:40
Lopen: 31:56
Netto: 01:31:26
De tijden hierboven kloppen voor mijn gevoel niet. Volgens horloge heb ik 42 minuten over het fietsen gedaan en met het rennen niet 5 maar 5,7km gelopen. Bruto 1:38.
I'll take it. Heb veel te verbeteren! Merk dat twee sprints in een week wel kan, maar dat deze toch minder sterk aanvoelde dan vorige week. Klein beetje teleurstellend.
Denk ook vooral door hoe zwaar het zwemmen was en dat m'n benen niet lekker voelde bij het fietsen. Dit was meer een gevecht in m'n hoofd om niet te gaan wandelen dan vorige week bij Bosbaan! Maar nooit gedacht helemaal te stoppen met de sport.
Ik ga deze winter denk ik proeflid worden bij Cerberus voor in ieder geval de zwemtraining. Fietsen wil ik in het voorjaar gaan verbeteren maar weet nog niet welke aanpak.
Nu seizoen rustig afsluiten en plannen maken voor volgend jaar. In november nog de zevenheuvelen nacht en dan ff een maand alleen conditie bijhouden.