Re: Almere 2019
Veel vodka in verschillende smaken, veel (vet) eten, veel bier. Ik heb me redelijk in kunnen houden gelukkig Maar toch, je bent me collegas op stap, het is feest, het eten is goedkoop maar de groente moeilijk te vinden op de menus. Niet het meest gezonde weekend.
De bi-saddle: Dat is inderdaad passen en meten, maar hij zat vanaf het begin beter dan mijn ISM en op dit moment veel beter. Vorige week anderhalf uur op de trainer zonder zadel-gedoe eigenlijk. Ook een keer buiten 2,5u gefietst met wedges eronder, maar dat was toch niet ideaal (maar wel te doen, en dus beter dan het oude zadel eigenlijk).
Nog even een voorspelling doen voor de vriendin waar ik mee race. Nou ja, niet echt mee race natuurlijk, maar ik kom uit de UK, zij uit Zwitserland, om deze race te doen. Die heeft zaterdag nog de Europese kampioenschappen skyrunning gedaan, 30km lopen door de bergen.
Zij zal ongeveer hetzelfde zwemmen als ik denk ik, fietst een stuk harder en loopt een stuk harder. Vorig jaar had de eerste vrouw in haar agegroup 5:07:31 (en nr 2 5:07:39...ai) maar ik denk dat zij een goede kans heeft om onder de 5u te gaan.
Eerder dit jaar won ze haar agegroup by IM Lanzarote (niet naar Kona gegaan, te duur, al heeft ze nu een toezegging voor sponsoring als ze zich nogmaals kwalificeerd). Ze is goed in klimmen en met wind, dus de omstandigheden zaterdag lijken niet ideaal voor haar.