Onderwerp: Nieuw Hier
Na een aantal maanden "slapend" lid te zijn geweest toch maar even voorstellen.
ik ben Bart 44 jaar uit Noord Holland.
vorig jaar min of meer per ongeluk aan een sprint triathlon meegedaan. ik werd daar gediskwalificeerd omdat ik een rondje te weinig had gelopen.
Daar had ik nogal de pee in dus dat moest dit jaar beter. afgelopen winter en voorjaar veel getraind en dit jaar tot nu toe succesvol 2 sprint triathlons gedaan. komend weekend als jaar afsluiting de Bosbaan in Amsterdam.
Aangezien ik het trainen en de wedstrijden erg leuk vind en omdat het een stok achter de deur is voor een gezondere levensstijl ga ik er komend jaar maximaal mee door. Volgend jaar wil ik OD gaan doen en wellicht het jaar erna 70.3.
Tot nu toe alles op mijn, licht aangepaste, racefiets gedaan. Ik ben nu aan het oriënteren op een tijdritfiets. Vorig jaar begonnen met borstcrawl en dat gaat prima alhoewel ik nog wat snelheid mis maar daar wordt aan gewerkt. Het lopen gaat best aardig en wordt steeds beter. ben nu een plan aan het maken voor de winter en voorjaar om komend seizoen goed getraind te beginnen. Joe Friel ligt op mijn nachtkastje en zorgt voor de juiste achtergrondinformatie.
mvg Bart