Onderwerp: Voorstellen en buitenland vraag
Hi all, ik ben Frank en sinds een jaar of 5 fanatiek triatlons gaan doen.
Door 3 operaties aan dezelfde knie (achtereenvolgens meniscus, kruisband, kraakbeen) moet ik mijn afstanden beperken tot max. Sprint, Kwart en Olympisch, maar daar haal ik meer dan voldoening uit.
Met 2 vrienden rijden we het hele land door en sinds vorig jaar proberen we 1x per jaar ook een buitenlandse trip te pakken.
Vorig jaar was dat Londen en afgelopen juli hebben we ons in het zweet gewerkt in Parijs :-)
Voor volgend jaar stond Hamburg op de planning, echter zijn 2 van 3 ingeloot voor kaarten voor de EK voetbalfinale, precies op de dag van Hamburg, balen dus dat wordt degene voor 2021
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een gave triatlon voor volgend jaar maar ik kan deze nog niet goed vinden. Mede ook door onze (wellicht beperktmakende) criteria:
- moet op rijd afstand zijn
- we gaan met de auto
- betreft Olympische afstand (of kwart)
- bij voorkeur maand mei, juli, begin aug of maand sept
- gaaf event, niet te klein lokaal met 100 deelnemers waar je flink voor moet rijden
- leuke bijkomstigheid zou zijn als bij grote stad is voor het overige weekend vermaak
(een Londen, Parijs en Hamburg voldoen hier allemaal aan :-))
Bv. een Koln was zeker interessant geweest en die is begin sept, maar ik heb daar een hoop negatieve reviews over gelezen qua organisatie en redelijk saai parcours, en dit jaar is het volgens mij ook een dag van tevoren afgeblazen.
Ik laat me graag verrassen en liever iets gezegd dan niet gezegd. Land maakt niet zoveel uit.
Bv. Newcastle met boot en auto zou ook prima zijn, maar ook daar kan ik niet iets direct van vinden. Hetzelfde geldt voor Brussel of kustplaatsen in Belgie.
Her en der vind ik wel wat, maar de website en fotos dagen dan niet echt uit. Wellicht met jullie hulp en reviews kom ik een stap verder.
Dank vast voor jullie input
Frank