Onderwerp: Verkoudheid klaag topic
Het is weer de tijd van het jaar dat verkoudheid de kop op steekt. De ene winter kom je vrijwel ongeschonden door, de andere winter ben je om de haverklap verkouden.
Sommige verkoudheden beperken zich tot niesbuien en een verstopte neus over een paar dagen, andere keren ben je weken aan het snotteren en heb je constant een rauwe keel.
Soms kun je doortrainen (nek-check), andere keren voel je je miserabel en sla je trainingen over. Meestal heeft het in ieder geval wel invloed op je trainingen.
Ik heb mijn eerste verkoudheid van het seizoen te pakken. Een flinke loopneus, niesbuien en een rauwe keel. Het begon gisteren, en nog afwachten dus hoe erg het gaat worden. Voelde me vanochtend in ieder geval behoorlijk belabberd, en mijn hartslag is ook behoorlijk hoog gebleven de hele nacht. Train op het moment niet heel veel en vandaag staan aan alleen wat fysio-oefeningen op het programma. Morgen een kort loopje in de ochtend en zwemmen in de avond. Als ik me niet wat beter voelt skip het lopen zeker, maari k hoop wel te kunnen zwemmen.
Anderen al een verkoudheid te pakken deze winter?