om dit topic ook even omhoog te kicken. Zover ik buiten kan trainen train ik buiten, maar er zijn grenzen (je moet wel grippen hebben met de fiets en er niet van af vriezen)
Afgelopen zondag 2u gereden, 2 graad boven nul, was goed te doen. Waar de grens ligt? geen idee , denk -1 / -2 , aangezien je op een gegeven moment jezelf niet meer warm kan houden. Of zie ik dat verkeerd?
Tacxen doe ik zo min mogelijk (alleen bij veel vorst of sneeuw of zware regenval/storm)
Zo hardlopen, duurloop, kwik staat op -7 ~ -5 graad. Of het wat gaat worden? Ik weet het niet. Goed aankleden en let's give it a try and finf out. Geen idee hoe ik voorgaande jaren liep met dit soort temperaturen.
EDIT:
te koud bleek na 40 minuten, 20 minuten verder naar huis gewandeld kou trok pijnlijk de boven benen in, voel het nu nog; zal wel spierpijn worden, volgende keer een lange Craft Zero broek eronder
Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800