Onderwerp: Hallo allemaal!
Hallo allemaal!
Mijn naam is Yoeri en triathlon is, net zoals waarschijnlijk bij velen van jullie, mijn 'leven'. Inmiddels beoefen ik de sport circa vijf jaar. Na een aantal kwartjes, Olympische afstanden en afgelopen zomer een IM 70.3, ben ik nu druk aan het trainen voor mijn eerste hele: de Challenge in Almere.
Mijn schoonpa stak me aan met zijn passie voor de sport. Hij beoefent de triathlon ongeveer twintig jaar en heeft meerdere full distance Challenge- en Ironman-wedstrijden gedaan. Inmiddels 'triathlont' mijn vriendin ook ongeveer een jaar en vormen we een echt triathlonkoppel. Erg leuk!
Mijn schoonpa, mijn vriendin en ik zitten in de organisatie van Triathlon Rosmalen (dit jaar alweer de derde editie). Verder hebben mijn vriendin en ik WeTri opgericht. Dat is een site met handige hulpmiddelen en artikelen voor triatleten. Met onder meer een uitgebreide kalender en een trainingsplanner. Zie ook: https://www.we-tri.nl/article/9/dit-bet … thlonleven. We zijn altijd benieuwd naar feedback, dus laat vooral weten wat jullie ervan vinden. Tips zijn zeer welkom!
Ik hoop op dit forum vooral ervaringen te lezen van atleten die al een hele hebben gedaan. Met name over de do en dont's; bij de halve merkte ik al hoe belangrijk voeding en hartslagzones zijn, maar nu zijn deze aspecten voor mij niet meer te negeren.
Met sportieve groet,
Yoeri