Hmm, een bekend verschijnsel. Alleen komt het mij nu wel goed uit aangezien er nog wel wat kilo's af kunnen.
Allereerst is het wel goed dat je de hele dag door blijft snaaien, alhoewel ik het niet zo heb op standaard mueslirepen; kijk maar eens op het etiket wat er allemaal voor zooi inzit. Verder kun je je het beste houden aan de standaard 'regels voor goede voeding'. Alhoewel de verleiding heel groot is, is het vaak niet verstandig om de honger eindeloos te blijven stillen met bijvoorbeeld ontbijtkoek, eierkoeken of andere khrijke zooi waar behalve koolhydraten verder weinig in zit. Brood is wel goed, daar zitten vaak ook veel Bvitamies en mineralen in. Ik ben nogal van de havermoutpap, dat is het beste wat ze ooit op voedingsgebied hebben uitgevonden, helemaal als je het met magere melk maakt. Als je daar niet vol van wordt...
Ohja, als je bij een maaltijd voedingsmiddelen zitten waar eiwitten in zitten, heb je eerder een vol gevoel.
Vroeger zat een consult bij een dietist in het zorgverzekeringspakket; dat is wel een aanrader.
Excuses voor het chaotische verhaal, 'kheb een lange, warme trainingsdag achter de knopen.
Ik las, bedacht, las nog een keer, checkte m'n bronnen, bedacht me nog een keer,
en postte toen pas...
Mocht het resultaat de admin toch niet bekoren, dan hoop ik dat dit product van consciëntieuze overdenking niet IN STILTE wordt gemodereerd.