Onderwerp: Corona Triathlon 2020
Verder gaan van https://www.triathlonforum.nl/viewtopic … 8&p=15
Het gaat over https://www.facebook.com/CoronaTriathlon2020/
Tot nu toe doen vijf Triathlonforumvrouwen mee: Hedcandy (die erover begon), TumTumTum, Laris, @Jeannette en ik.
Ik noemde het al het triathlonforumvrouwen-virtueel-evenement, maar:
Ja toppie. Maar wat mij betreft mogen de mannen ook mee doen hoor. Hoe meer hoe beter en leuker.
Dat lijkt mij ook!
Even de draad verder oppikken:
Verslag kan ik doen maar foto;s word lastig, ik heb geen huisgenoten die een foto kunnen maken. Misschien kan ik de buren strikken. Ik denk dat ik voor het zwemonderdeel zwem gerelateerde oefeningen met ene dynaband ga doen, dat benaderd het nog het beste.
Misschien moeten we even een speciaal topic hiervoor openen.(Overigens Operatie Startnummer uitprinten lukte helaas niet...mijn printer kan momenteel alleen zwart/wit en in grijstinten zie je nauwelijks wat er op staat. Sorrie)
Op het werk hebben we een kleurenprinter .
Bedankt voor je e-mail Hedcandy !Het “ zwem “ onderdeel zal bij mij ook iets worden met trainingsbanden .
Moet van thuis uit nog wat routes testen die redelijk passen .
Voor foto’s wil ik de buurvrouw strikken . Doet ze vast en zeker .
Bij mij wordt printen ook niet mooi (zwart-wit ook),maar ik vind het geen probleem om het ermee te doen.
@TumTumTum: foto kan ook van je 'attributen' of je omgeving ofzoiets.
Ik zit te denken aan een echte coronatriathlon, dus aangepast aan nu: zwemmen met zwemkoord (had ik al jaren maar nooit eerder gebruikt), fietsen op de stadsfiets die nu maar staat te staan, langs de plekken waar ik gewoonlijk op die fiets naartoe ga en die ik nu mis, zoals het station, het zwembad, de sportschool, de schouwburg enzo (lijkt me trouwens best heftig - de fietstocht van het gemis), en dan lopen over een paar van de paadjes die we door het vele wandelen vanuit huis in de afgelopen weken hebben ontdekt. En dat alles in de afgetrapte spijkerbroek waar ik al weken in woon.
Wel leuk om over na te denken!
Louise