Onderwerp: Korsou
Hallo allemaal. Mijn naam is Harry en heb de triathlonsport na heeeeel lange tijd weer opgepakt en wel vanaf Curacao.
Ik ben 41 jaar en heb van 1987 t/m 1992 fanatiek de sport beoefend met als hoogtepunt de triathlon van Almere in 10.18.32 uur. In 1996 en 1997 heb ik voor de fun nog meegedaan met de triathlon van Ammerstol. Destijds mijn woonplaats en de oude rotten onder ons weten het misschien nog wel..... De start op de rivier de Lek vanaf een zandschuit was altijd een waar spektakel.
Daarna nog een jaar gevoetbald, getennist en in 2005 de fiets weer uit de wilg getrokken om lekker met vrienden te gaan fietsen. Recreatief, maar wel met heel veel plezier.
Toch kwam daar in 2008 een einde aan, omdat wij verhuisden naar Curacao. Na lid te zijn geworden van TEC (Team Endurance Curacao) en af en toe wat meegetraind te hebben, heb ik me vandaag ingeschreven voor een triathlon. De IronMan Miami (1/2 afstand) die op 30 oktober 2010 gehouden wordt, wordt mijn terugkeer in de triathlonsport en wellicht volgen er meer...