Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?
Laat ik hier ook eens wat delen. Je koopt toch allerlei spul. Dat heb je met een hobby. Voor je het weet heb je kasten vol.
Ik heb een SUP gekocht. Als ik dan zwemtrainingen doe kan mn vrouw meevaren en mn dochtertje van 3,5 zit dan voor op de punt van die SUP. Mits het mooi weer is natuurlijk. Als het triest weer is zoals afgelopen week, ga ik alleen..
Ik heb een X-lab Hydroblade gekocht. Da's een drinksysteem dat je tussen de aerobars van een TT fiets kan plaatsen. Ik merkte dat ik tijdens het fietsen soms voor mn gevoel te weinig drink. Bij dit systeem zit een rietje voor je neus, dus kan je makkelijk steeds een slokje nemen. Gisteren geinstalleerd. Moet het nog gaan testen. Was wel even puzzelen waar ik nu mn computer moest laten, maar ook daar een oplossing op gevonden. Bij mn handen, makkelijk af te lezen.
Nieuwe fietsbril gekocht. Sinds ik vorig jaar mijn dure Tifosi bril tijdens T1 heb laten vallen op de glazen, rij ik met een bril van de Lidl. Niks mis mee overigens, helemaal gezien hij maar 4€ heeft gekost. Maar wel erg donker. Eindelijk maar eens één met meekleurende glazen. En geen storend montuur waar je continue tegenaan zit te kijken.
Zone3 kneeskin gekocht. Is een pak met korte pijpen, zonder mouwen van heel dun neopreen op een nylon onderlaag. Geeft ietsje drijfvermogen en warmte en je komt er makkelijker in en uit dan een volledige wetsuit. Mooi voor als de condities nog wat frisser zijn en je een langere open water training wil doen. Als ik lang in het water lig krijg ik het toch op een gegeven moment koud (tenzij het water heel warm isnatuurlijk) Is ook te gebruiken onder je normale wetsuit om nig wat langer buiten te kunnen zwemmen.