Dank voor je reactie. Het klimmen zou inderdaad lichamelijk wel moeten kunnen, 2100hm red ik wel. Ben alleen niet zo zeker van mijn eigen kunsten op de TT-bike, klimmen is minder fijn en met dalen zal ik moeten wennen met de hoge snelheid. De 60 mm / 90 mm hoge velgen vangen een stuk meer wind dan mijn normale race fiets. De fietst heb ik gekocht voor 180 in de nederlandse polder en komt iets minder tot recht in de heuvels denk ik.
Maar ik zie ook weinig/geen andere lange afstand wedstrijden doorgaan dit jaar nog. Het zal dan Ironlakes zijn of wellicht zelf een eigen 'wedstrijd' gaan racen, hoewel dan maar half zo leuk is.
chrisbakker schreef:Ik denk dat je zelf al het antwoord gegeven hebt.
1 de waarschijnlijkheid van Cascais om toch af te gelasten ( omdat er veel meer deelnemers zijn)
2 duurder en transport/ afstand is verder:
Dan zal ik je kunnen tegenkomen bij de ironlakes, waar ik voor de halve ingeschreven ben.
Cascais denk ik ook aan, maar daar wacht ik even mee, gezien de transport en andere Zwaardere factoren zoals prijs of afgelasting.
Trouwens met een TT fiets kan je toch best wel wat klimmen zonder dat het alpe d’Huez moet zijn? Ik bedoel de heuvelachtige omlopen zijn doenbaar als ze niet te lang sterke percentages stijgen?