Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit
Meestal kunnen we een resultaat neerzetten en een Finisher medaille. Voordat ik het postte heb ik het toch even overdacht, want zeg nu zelf, lijkt het een beetje een mislukking.
Ik zou zeggen: fijn dat je het toch postte. Ik zie dat in het algemeen wel als probleem: dat mensen vooral op sociale media alleen maar de successen en het mooie plaatje laten zien, waardoor het lijkt alsof iedereen een tof leven heeft. Als het dan met jezelf even niet zo goed gaat, is dat heel wrang.
@Gringo - heftig verhaal, over het overlijden van je vrouw. Ik kan me zeker voorstellen dat daarna alles anders is.
En nog wat herkenning dan bij de andere posts: eens over dat hulp zoeken bij psychische problemen bepaald geen zwaktebod is. Heb ik ook gedaan, ten tijde van mijn burnout, alweer meer dan 20 jaar geleden, en mede daardoor is er toen veel ten goede veranderd. Ook ik heb rond die tijd het nut van sporten voor mijn hoofd ontdekt. En ook ik heb de afgelopen maanden wel profijt ervan gehad dat ik al wel wat heb meegemaakt in m'n leven waardoor ik (denk ik) de coronacrisis wel aankan. Ik vind het niet fijn en soms moeilijk, maar met mijzelf gaat het wel goed.
Louise