Onderwerp: zwemwedstrijden
hallo,
ik wil in februari of maart graag een zwemwedstrijd doen.
weet iemand een aantal wedstrijden in de buurt van den bosch.
en dan graag afstanden tussen de 500m en 1500m
bij voorbaad dank
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Zwemtraining » zwemwedstrijden
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
hallo,
ik wil in februari of maart graag een zwemwedstrijd doen.
weet iemand een aantal wedstrijden in de buurt van den bosch.
en dan graag afstanden tussen de 500m en 1500m
bij voorbaad dank
Bedoel je niet...."Zo, genoeg afgesnauwd"?
Andries, da's geen afsnauwen, da's een suggestie doen. Het www bestaat uit meer dan fora waar je elke vraag kunt dumpen, waarna iemand anders voor je op zoek kan gaan...
Mijn kerstwens:
Vrede op de fora, en natuurijs.
Shit, dat zijn 2 wensen...
Je maakt wel vriendjes hier he Jacob
ja ik heb vandaag even op internet gezocht maar ik vind alleen 50 meter wedstrijden.
heeft iemand nog goede zoektermen voor google ?
Ik zou hier: http://www.bzv.nl/ eens een mailtje naar sturen. De Bossche Zwem Vereniging.
Of: http://www.knzbkringbrabant.nl/
Je zal je denk ik wel moeten aanmelden bij een vereniging. En dan nog heb ik het idee dat de 400, 800 en 1500 meter vrij niet overweldigend vaak op het programma staan.
@Franki:
Gheghe
Je hebt voor KNZB wedstrijden een licentie nodig en daarvoor moet je je aanmelden bij een vereniging.
bij het wedstrijd zwemmen ben je vanaf 25 al master! hier zijn speciale wedstrijden voor.
voor de kalender kan je nog op www.mastersprint.nl kijken. de site staat niet veel meer op maar nog wel een kalender. Langere afstanden staan niet vaak op het programma bij het wedstrijd zwemmen dus het zal ff zoeken zijn.
groeten, Bart
@Franki:
Gheghe
haha
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Zwemtraining » zwemwedstrijden