Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit
arnosmit schreef:Flink veel gezwommen, in het Miranda bad, toch? Wat was je TSS voor deze week?
Wil je in Cascais een gooi doen naar die andere IM, aan de andere kant van de wereld? Ik heb wel even nagedacht over een coach, maar dit jaar zou nog wel eens erg mager kunnen worden qua wedstrijden, toch maar zelfcoaching, al kan ik wel een streng meekijkend oog gebruiken (niet om me op te jagen, wel om me rustiger en langer te laten trainen....)
Ja, allemaal in het De Mirandabad, gewoon baantjes trekken maar wel lekker om nu te kunnen zwemmen. Volgens Traininspeaks was mijn TSS 548, ik heb dus wel veel uren gemaakt maar niets intensiefs.
Ik wil in Cascais voornamelijk eens een goede hele triathlon neerzetten. En als ik daarvoor de juiste uren maak en een goede dag heb dan moet ik daar wel onder de 10 uur komen, maar ik verwacht niet meteen mee te kunnen doen voor een Konaslot (en als dat wel gebeurt dan grijp ik dat slot met twee handen aan natuurlijk). Een coach kan wel handig zijn in dat traject. Als IM Hamburg doorgaat dan doe ik die eerder (op 6 juni, dus ik acht de kans niet heel groot).
Heb je al iets in je hoofd welke tijden ja zal nastreven per onderdeel om onder die 10u te komen?