Kreeg vorige week een mail dat een sportive hier eind volgende maand doorgaat. Heb de inschrijving nog van vorig jaar. 150km fietsen met aardig wat heuvels. Laatste keer dat ik meer dan 80k gefietst heb was die sportive in 2019
De groep waarmee je fietst mag alleen niet groter dan 6 man zijn.
Maar ik kan het natuurlijk niet afzeggen natuurlijk (tenzij het keihard regent die dag).
Kreeg vanochtend ook te horen van de Oxford vaccine trial dat ik inmiddels drie prikken heb gehad. Eerste april vorig jaar, tweede in augustus, en derde vorige week. Daar kregen we ruim een week geleden een uitnodiging voor, iedereen kreeg deze keer het vaccin. Ze wilde meer inzicht in effect van lange tijd tussen prikken, en effect van een tweede booster. Na een week werd iedereen unblinded, en als dit je eerste was, dan krijg je een booster over 3 maanden, als dit je derde was, dan ben je klaar met prikken. Alleen nog drie keer langskomen om bloed af te geven voor het onderzoek. Ik had al wel het sterke vermoeden dat ik gevaccineerd was. De eerste keer de bijwerkingen die je nu ook veel hoort bij AZ (koortsig, spierpijn, hoofdpijn, vermoeid) en die toen ook gepubliceerd zijn. Tweede keer alleen een beetje vermoeid, derde keer geen algehele bijwerkingen, alleen, zoals elke keer, een beetje een stijve plek rond de plek van vaccineren.