@Jeanette schreef:Reserveren was eerst voor een uur , dit is sinds twee weken niet meer nodig .
<knip>Lekker buiten zitten een bakkie doen , dan weer wel .
Dat is makkelijk en leuk, maar officieel mag dat allebei nog niet, hoor. Ik heb geen idee of dat soort dingen nog gecontroleerd worden. Er gebeurt overal een heleboel wat nog niet mag, daar niet van, maar voor een organisatie is het misschien wel een risico.
In het zwembad van gister waren ze zelfs zo streng/betuttelend dat we een 'standje' kregen omdat beide reserveringen op mijn naam stonden: ik had voor TumTumTum gereserveerd. Maar dat mag dus eigenlijk niet, vanwege het bron- en contactonderzoek. Toen stonden we wel even met onze ogen te rollen, moet ik zeggen.
Over het zo lang niet zwemmen: dat is wat mij betreft niet zozeer niet 'kunnen' geweest als wel niet 'willen'. Ik had ook al veel eerder de auto kunnen pakken om naar een zwembad te gaan dat wel open was. Ik heb daarover nagedacht, maar besloten om dat niet te doen. Ik trok de grens bij 'niet meer reizen dan anders', wat wil zeggen: kwartiertje stadsfiets (ik heb 6 binnenbaden en dat ene buitenbad op die afstand). Dat was met het oog op de coronamaatregel van 'beperk reisbewegingen', maar ook wel gewoon omwille van tijd, geld en milieu. Aan één keertje of zo heel af en toe had ik ook niks, dat blijft moeizaam zwemmen dan. En om nou 3X per week hele einden te gaan rijden, dat ging me te ver.
Ik vermaakte me ook wel met m'n yogastreak. Ik heb in de 'zwemloze' periode elke dag yoga gedaan, dat werd 148 dagen lang. Veel aan gehad, waaronder een boel lol.
Ik had bovendien geen druk om weer te beginnen vanwege de een of andere prestatie of doel - m'n wedstrijdseizoen is ondertussen al om zeep, met de afgelastingen van Noordoostpolder en Zwin.
Louise