Zaterdag heb ik voor het eerst de KerosineRS+ tijdens mijn duurloop , en zondag tijdens mijn duur rit getest .
270 gram in 1 bidon van 750 ml is best veel , maar het loste toch best goed op in het water .
Begonnen met de aanbevolen inname te testen .
Voor mijn duurloop had ik +/- 400 ml mee verdeeld over 2 flex bidons , en 500 ml water in een
andere . Het water was eigenlijk wat weinig ( denk ik ) maar kon niet meer mee nemen ha ha .
Het was prima te nemen tijdens het hardlopen , al denk ik wel dat ik sowieso voor een iets andere
verhouding ga .Voordeel in een wedstrijd is dat je onderweg drankposten hebt .Dus hoef je alleen
de Nutrid mee te nemen .
Bij mijn duur rit had ik 1 bidon met Nutird mee , plus 1 bidon met water die ik onderweg heb
opgevuld bij een tankstation .
Zelf vond ik het prettig niet te hoeven "eten " onderweg , ik kreeg het goed weg , geen
maag problemen.
Ook niet tijdens mijn 30 min loop na de rit . En niet het gevoel gehad dat il " leeg " was .
Heb s,avonds even zitten kijken en rekenen .
Het komt er op neer dat 1 gram product ook bijna 1 gram koolhydraten heeft .
Mijn coach adviseert 70/80 gram koolhydraten p.u , neem ik de Nutrid volgens de aanbevolen
verhoudingen krijg ik 90 gram p.u binnen .
Dus a.s zondag wil ik eens een andere verhouding tijdens mijn duurrit en aansluitende loop testen .
De Ultieme test is dan 27-7 tijdens een trainingstriatlon in Lelystad .