Onderwerp: The Cave triathlon
Gisteren meegedaan aan de Cave Triatlon. Van de sportevents series. De 111 afstand.
Zwemmen: Na de start mijn pace vinden, resultaat iets onder verwachting, wel 'slaag gekregen' onderweg (en teruggegeven) . Dat was lang geleden. Dacht nochtans redelijk aan de buitenkant te zwemmen. Zwemmen zonder wetsuit wegens 23,9° watertemperatuur.
Fietsen prima, zeker met het feit een stukje teruggereden te hebben. Door het rammelende wegdek na de slingerberg, waren er bars uit mijn trisuit gevallen. Trouwens veel 'vloekende medetriatleten' gehoord met drinkbussen die overal verspreid waren op die betonplaat baan. Je krijgt snelheid in die fase en het rammelt wel nogal. Mijn drinkbussen bleven gelukkig redelijk zitten. (vooral die achteraan ).
De slingerberg zelf was door hem 4 keer te doen pittig in het parcours.
Lopen: onder verwachting . Maar ja geen passage door de mergelgrotten wegens 'indoor activiteit'.
Dus dan maar 3 rondjes met de brug als obstakel. Een hoop trappen en wat hoogtemeters als cadeau . Net geen krampen.
Al bij al oké gevoel . Jammer dat het vrouwtje er niet bij kon zijn wegens eindexamens van de dochter.
Mooie setting voor een wedstrijd, dat wel.