En dan moet de gifbeker blijkbaar helemaal leeg……..
Over minder dan 3 weken staat IRONMAN Hamburg op mijn programma, het alternatief voor Kalmar welke al 2 keer is afgelast. Gisteren, na 17 fijne kilometers hardlopen zie ik een event update in mijn mail..
Het evenement gaat door, maar vanuit de stad Hamburg is er voorwaarde gekomen dat alleen deelnemers die volledig gevaccineerd (qua prikken) zijn mogen meedoen. Nu ben ik groot voorstander van de vaccinatie, maar heb ik ondanks mijn eerste prik op 8 juni op 10 juli toch een positieve test gehad. En je mag pas een nieuwe tweede prik na 8 weken, wat dus niet gaat lukken voor 29 augustus.
Gisteren uit wanhoop nog geprobeerd wat voor elkaar te grijpen via de GGD en RIVM, maar dat bleek al snel kansloos. Nu nog een mail richting IRONMAN Hamburg gestuurd met de uitleg..
edit: de mail en bijbehorende links nog maar even goed doorgenomen en het lijkt erop dat 1 prik en herstel toch genoeg blijkt te zijn. Voor de zekerheid toch maar even antwoord afwachten vanuit Hamburg, maar er is weer wat hoop. Af en toe is het ook allemaal niet meer te volgen.