Re: Planning 2021
Ik heb zaterdag de tweede divisie zuid de OD in Almere "mogen" doen. Sommige dingen in het verslag van @louise herken ik wel
Stenen bij de start van het zwemmen waren oncomfortabel.
De wind zaterdag was echt zwaar. Velen kwamen zwaar misselijk (moi aussi) en zelfs overgevend (dat gelukkig niet) uit het water en in de tweede ronde met mijn slappe polsje kwam ik ook gewoon kracht tekort om goed richting te houden. Mijn fietssnelheid en verzet varieerden tussen 27-28 (52-21) en bijna 50 (52-13) was wel zwaar zo (ik lag ook 75e van de 79e na het eerste en tweede onderdeel)..
Lopen vond ik leuk. Stukje vlak, paar kleine heuveltjes, een korte lastige afdaling en dat vier keer. Conditie is niet geweldig, maar gelukkig kan ik altijd 4.30 lopen en dat was goed genoeg om naar de 66e plaats te klimmen. Ik was kapot, en blij dat ik het team als derde man had kunnen completeren, nadat de twee vaccin en testweigeraars af moesten haken.
Zaterdag was het qua geen publiek heel goed geregeld. Het was er gewoon niet. Maar misschien is dat het verschil tussen de open recreatieve wedstrijden en de teamcompetitie deelnemers. Veel lokale mensen bij de recreatieve wedstrijden tov, Groningers en Maastrichtenaren die naar Almere moesten op zaterdag.
Het water/sportdrank en winegums/chips finish buffet was zoals Louise al zegt maar net voldoende. Voorkomt denk ik ook wel dat mensen blijven hangen in de de niet hele grote finishzone. Dus corona technisch wel weer ok.
Ik vond het een leuke wedstrijd! Misschien ben ik wel bevooroordeeld omdat het wss de enige wedstrijd is met een fietsparkoers dat je met, een niet helende, gebroken pols kunt doen