Onderwerp: voorstellen
Hoi Allemaal,
Bij deze zal ik me ook even voorstellen.Lees nl. al wel even mee maar wil toch wat actiever worden op het forum.
Naam is dus ramon en ik kom uit Duiven,ben 39 en eigenlijk te zwaar (170/93 kg)maar daar moet nu eindelijk maar eens iets aan gebeuren.Ik heb me nl. ingeschreven voor de marathon van Rotterdam.
Sinds een jaar of 2 nu bezig met triathlon.Ik heb in 2008 een 1/4 gedaan van Doetinchem en vorig jaar
voor het eerst een halve triathlon (westervoort) gedaan en nogmaals Doetinchem.
Ik heb me ook ingeschreven voor de OD van Bocholt en op 13 mei doe ik voor de 2e keer mee met de halve triathlon van Westervoort.
Dit is een wilde wedstrijd waar finishen het belangrijkste is.Vorig jaar alleen een halve triathlon maar dit jaar ook een 1/4.
http://www.sportsplanetdepals.nl/nieuws … _2010.html
Het aantal deelnemers is gering maar mochten er nog mensen interesse hebben?Ik ga ook proberen mijn steentje bij te dragen bij de organisatie zodat het voor iedereen naar wens verloopt.
Inmiddels heb ik begrepen dat er ook al wat bekende namen interesse in deelname hebben dus dat maakt het extra leuk ( gebroeders scheltinga,marcel gierman, ruben crusio....wat beroemdheden uit gelderland en tevens wat mensen van triathlon ver. Arnhem).
Als ik het goed heb gelezen komen er al wat meer mensen uit deze omgeving dus mischien voor jullie ook leuk om mee te doen of anders in een team.
verder hoop ik nog veel plezier te beleven aan het forum.Laatste tijd volgen er steeds meer posts en des te leuker om even over het forum te surfen
Gr ramon