Ondertussen ben ik alweer 4 weken vader van een prachtige dochter, dus ik dacht; ik laat eens weten hoe het gaat.
Ik merk dat niet de motivatie maar vooral het slaaptekort een behoorlijk beperkende factor in het leven is geworden Aan wil om dingen te doen en te sporten geen tekort, wel aan tijd een energie!
Ondertussen ben ik alweer een uurtje kunnen gaan fietsen, dit viel me heel erg mee! En ook weer eens gaan hardlopen, dit viel me erg tegen! Natuurlijk spelen meerdere factoren een rol hierin. 's ochtend gaan hardlopen toen het al erg warm was, slecht geslapen, nog niet ontbeten en lang niks gedaan natuurlijk. Meer dan een halve minuut tijdsverlies per km op 5km in HS zone 2 tov voorheen en zelfs spierpijn!?!?
Ach, uit ervaring weet ik dat hardloopconditie meestal snel terug komt, dus ik maak me geen zorgen en zie wel hoe het loopt.
De kleine meid doet het verder goed en zo langzamerhand komen er ook weer wat momenten waar we zelf even "vrij" zijn. De balans tussen vaderschap en overige zaken komt wel goed denk ik zo
Ik zag dat er binnenkort een paar sprints in de buurt zijn, denk dat ik mij daarvoor wel kan inschrijven. Zin in!