Onderwerp: Knieblessure + verrekte spier
Het begint inmiddels wel flink te jeuken. 5 juni IM Hamburg gedaan en sindsdien niet echt meer kunnen hardlopen vanwege knieblessure.
25 september staat Berlijn op de planning en de weken tikken inmiddels wel steeds verder weg. Was net toch in ieder geval crosstraining aan het opvoeren na herstel van Hamburg en raakte ik vorige week geblesseerd aan mijn andere been, spier verrekt door toedoen van een stel agressievelingen die het nodig vonden mijn familie aan te vallen zonder reden.
Ik blijf hoop houden om in ieder geval te kunnen starten, maar de 3u25-3u20 ambitie die ik had zal ik langzaamaan moeten laten varen.
De angst dat ik Berlijn niet kan lopen, begint mentaal toch wel ook steeds meer z'n wissel te trekken.
Een blessure komt uiteraard nooit goed uit, maar uitgerekend voor zo'n groot event waar ik ook nog eens voor ingeloot ben maakt het wel extra zuur.
Ben al paar keer bij fysio geweest, maar wet van murphy maakt dat die corona had en de andere op vakantie was, waardoor er door drukte ook weer een week zonder behandeling voorbij is gegaan.
Hopelijk kan ik volgende week toch eindelijk weer starten met lopen en in de tussentijd maar extra krachttraining en dan in ieder geval cardiovasculair maar met crosstraining opvangen. Daarna bidden dat ik de belasting genoeg op kan voeren om te kunnen starten en finishen.