Onderwerp: Pech (mag ik even klagen?)
Even een onderwerp alleen maar om te klagen - gaat allemaal vanzelf weer over wat ik heb, maar ik heb wel veel pech: ik ben in dik twee weken tijd twee keer gevallen. De eerste keer ben ik bij hardlopen in het donker gestruikeld over een losse of opstaande tegel ofzoiets, en afgelopen zondag ging ik onderuit met m'n fiets op een roltrap. (Ik had een lekke band met m'n stadsfiets in de buurt van metrostation Zuidplein. Om met m'n fiets thuis te komen kon ik een eind met de metro. Maar de lift naar het perron het niet - stom - en de vaste trappen hebben er geen goot, dus resteerde de roltrap en die is glad en steil. Ik deed zelf mogelijk ook iets onhandigs en m'n voorwiel reageerde anders door die lekke band. Echt zo'n stomme samenloop van omstandigheden.)
Allebei de keren niks ernstigs, maar wel vervelend: de eerste keer blauwe kniëen, bloedende lip en een gekneusde pink (die nu nog gevoelig is), nu één blauwe knie en een zere zijkant, gekneusde rib ofzoiets. De eerste keer kon ik met wat aanpassingen gewoon doorsporten, nu moet ik echt even kalm aan doen.
Urgh.
Nouja, dat is alles, ik wou het even kwijt
Louise