Goedemorgen!
Goed nieuws! Er is een oplossing gevonden voor het voortbestaan op de lange termijn. Zowel het technisch beheer als het moderaten wordt (deels) overgenomen. Ik blijf nog wel dingen doen (zoals betalen...:-( ), maar het lezen van berichten en het managen van spam wordt grotendeels uit handen genomen. Dit proces moet nog verder vorm krijgen, maar we zijn ervan overtuigd dat het gaat lukken.
Omdat het forum - mede door de onzekerheid over het voortbestaan - nogal rustig is, wordt er ieder jaar bekeken of het logisch is om door te gaan. Ik denk dat iedereen dat wel begrijpt.
En verder zal ik iedere 3 maanden een verzoek doen aan de leden om mee te betalen door middel van het plaatsen van een bericht met daarin een 'tikkie'. Wil je wat bijdragen dan is dat super maar het is uiteraard geheel vrijwillig. Het is ook niet geheel uitgesloten dat er in de toekomst zo af en toe een advertentie geplaatst wordt op het forum. Tegen mijn principes in maar goed, wat moet dat moet.
Dit geeft voor de komende tijd wat zekerheid. Heeft allemaal wat (te) lang geduurd en dat is vervelend.
Ik hoop dat er in de loop der tijd weer (veel) meer gesprekken ontstaan op dit forum en dat de gezelligheid en de goede moed een beetje terugkeert! :-)
En tot slot: is er iemand van jullie bekend met PHP of misschien zelf meer specifiek met Punbb? Het lukt me niet om de boel op PHP 8 te draaien waardoor ik op 7.4 'hang'. Ik heb al van alles geprobeerd, maar zodra ik overschakel naar PHP 8, werkt het forum niet meer. Het blijven draaien op 7.4 brengt extra kosten met zich mee en die wil ik graag kwijt.....
Nogmaals: bedankt voor jullie geduld en ik hoop dat jullie nog een tijdje actief blijven op het forum!
Groet,
Wijnand