Kerk, Gospel, Geloof of andere religieuze doen er wat mij betreft ook niet toe. Maar gezien de handicap van het kind en de prestatie die de vader moet leveren!!!!!!!!!! Is voor mij totaal geen reden om hier kritisch over te zijn.
Misschien komt het wel omdat ik zelf ook gehandicapt ben en weet door hoeveel mensen je wordt geholpen!
15 jaar geleden zwaar auto ongeval gehad en beschadiging aan nek, zenuwstelsel en rug. 2 jaar revalidatie en nu pas zover om te proberen voor een triathlon te trainen. Conditioneel kan ik zeker een 1/4 of een halve tri doen maar door handicap is het bijna niet te doen. Gezien ik nu 4 jaar bezig ben en zonder hulp omdat de meeste mensen hun eigen belang voorop stellen en dat is proberen 1e te worden wat volgens mij hier bijna niemand lukt.
Vader zet veel op zij om met zoon samen de evenementen af te gaan zonder het belang te hebben om 1e te worden en een inspanning te leveren die voor meeste van ons toch ook waanzinnig is of zijn er meerdere op dit forum die iemand uit Groot Klimmendaal gaan ophalen om daarmee een triathlon te doen.
Jullie kritek staat dus ook niet in verhouding wat betreft gospel en religie. Je kunt pas oordelen als je zelf in een bepaalde situatie bent waardoor de prestatie die je wil leveren alleen maar wordt bemoeilijkt door een handicap.
Vraag me ook af voor wie de prestatie het het hoogst scoord. B.v. 30e of 40e en zonder podium naar huis of met je zoon 300e worden en de tri in deze omstandigheid finishen.
Bij deze dan ook een oproep aan mensen die zich geroepen voelen om mij te kunnen helpen met het behalen van een triathlon. Niet gelijk met coaches online komen omdat ik volledig afgekeurd ben en dus een minimum uitkering heb en voor gehandicapte is er op dit vlak ook niet teveel. Maar ik snap dat ik op een verkeerde forum zit en daarom mijn excusses voor dit onderwerp en zal ook niet meer reageren.
De realiteit is dan ook wat je hebt en niet wat je ziet.