Onderwerp: Tomtom historie activiteiten exporteren
Ik gebruik al jaren een Tom Tom sporthorloge. Maar helaas, Tom Tom stopt eind september met de ondersteuning en software. (bericht Tom Tom: 'website, desktop- en mobiele applicatie van TomTom Sports zijn beschikbaar tot en met 30 september 2023. Daarna wordt de site permanent verwijderd en zal deze niet langer toegankelijk zijn.)
Mijn hardloop-activiteiten hield ik naar alle tevredenheid bij in Tom Tom Sports Connect. Maar helaas, het is eindig.
Overigens heb ik als alternatief inmiddels een Garmin sporthorloge gekocht en ga voor het bijhouden van mijn hardloopprestaties voortaan Strava gebruiken.
Nu mijn vraag:
Kan ik de historie van mijn hardloop-activiteiten van de afgelopen 7 jaar (circa 300 activiteiten!) vanuit Tom Tom Sports Connect exporteren naar Strava. Ik heb zelf al een poging gedaan via Tom Tom https://mysports.tomtom.com/app/settings/exporters/ en vervolgens te verbinden met Strava, maar ik zie niets gebeuren. Strava geeft niet aan dat het activiteiten uit Tom Tom Sports Connect activiteiten ontvangt.
Wie kan mij helpen?