Onderwerp: Even voorstellen!
Hoi allemaal!
Ik ben Jesse en ik woon in Amsterdam.
Ik heb afgelopen weekend mijn tweede triathlon gedaan. Mijn tijd van vorig jaar flink verbeterd en ik ben nu al enthousiast voor de triathlon voor volgend jaar.
Ik weet wel een aantal dingen uiteraard, ik heb me goed verdiept in een paar zaken.
De triathlons gingen prima tot nu toe.
Voor volgend jaar probeer ik toch nog wat sneller te zijn. Gezien mijn statistieken moet ik me daarbij nog wat meer richten op het trainen van het hardlopen (ik rende de 10 km bij de triathlon veel langzamer dan wanneer ik dat thuis doe).
Maar mijn huidige fiets is ook wel een beetje klaar. Ik ben nu op zoek naar een nieuwe fiets.
Er is zoveel keus, dat het voor mij lastig is om een juiste fiets te vinden. Afgelopen triathlon hebben meerder mensen me wel een full carbon aangeraden. Maar omdat ik de fiets ook gebruik om gewoon thuis te rijden (en zo te oefenen voor de triathlon onder meer, maar ook om gewone ritten te maken), wil ik geen echte triathlonfiets, maar een racefiets.
Iemand nog tips waar ik dan op moet letten? Is een opzetstuur nog handig, om tijdens de triathlon tijdelijk op te zetten?
Dank en leuk om hier te zijn!
Groet,
Jesse