Wat vervelend Yoeri! De ene dag is de ander niet!
Dit was mijn eerste hele en mn doel vooraf was onder de 10u te finishen..
zwemmen ging boven verwachting goed(1:00:54). Het fietsen ging ook heel goed, maar achteraf misschien wel iets te veel gegeven (fietstijd 4:53:xx)
Normaal gesproken is het lopen mijn sterkste onderdeel in de triathlon, maar ik had nog nooit een marathon gelopen in mn leven dus het was afwachten hoe het zou gaan.
Alleen de 1e ronde had ik het best warm, maar de daarop volgende rondes ging het tempo steeds verder naar beneden door pijn in heupen, liezen en bovenbenen waardoor de warmte bijzaak was. Bij elke aidstation gewandeld, rekken en strekken en lekker veel water gedronken. Uiteindelijk een marathon van 3:45 gelopen waardoor ik een eindtijd had van 9:49:40 had. Misschien had ik op de fiets iets meer moeten inhouden om mijn marathon potentieel iets meer tot zn recht laten komen, maar aan de andere kant was ik dan misschien ook wel als velen oververhit geraakt.
Wel heel trots op mezelf, zeker met mn gemiddelde trainingsuren van 10u per week vanaf januari en in de laatste 12 weken was het 12u per week.
Maar goed dit was ook gelijk mijn laatste hele. Binnen de 10u was het doel, het is goed zo.
Veel respect voor de mensen die dit jaarlijks doen, maar een hele is niet mijn ding (ook de lange trainingen begonnen me op een gegeven moment gewoon tegen te staan), ik hou het liever bij kwartjes en OD en af en toe een halve.