Dankjewel allemaal voor de fijne berichten. Dat doet me goed! Ik merk dat een DNF voor een flinke mentale dreun zorgt en mede hierdoor ook voor verdriet zorgt, maar ze zeggen dat het een goeie les kan zijn voor latere wedstrijden. Zo probeer ik het maar te benaderen.
Gefeliciteerd iedereen die is gefinisht! En @roan123, wat een ontzettend goede tijd! Daar mag je zeker trots op zijn, zeker gezien de omstandigheden.
@Hedcandy Vervelend om te lezen dat het je verdriet deed. Het lijkt me inderdaad moeilijk als je zo graag had willen meedoen. Ik hoop voor je dat dit in de toekomst snel weer kan!
Ik moet zeggen dat ik het loopparcours, ondanks mijn belabberde ervaring met het lopen afgelopen zaterdag, leuk vond. Het zigzaggen over het oude Floriade-terrein is wel afwisselend, en het stuk de brug op en af zorgt ook wel voor extra uitdaging. Daar komt bij dat het park ook wat rustiger is en schaduwrijk is, wat wel een fijne bijkomstigheid is.
De nieuwe locatie van het parc fermé was mij ook goed bevallen. De fietsenrekken waren ontzettend ruim opgezet, en zelfs toen alle fietsen hingen, kon ik nog met gemak bij mijn fiets komen. De ondergrond was daarnaast gras en redelijk vlak. Ik vond dat prettiger dan de stenen bestrating van eerdere edities.