Onderwerp: Clubkampioenschap organiseren
Hi medeforummers..
een beetje advies gevraagd. Ik heb al heel veel triathlons in mijn leven gedaan, maar nu organiseer ik voor eerst een wedstrijdje.
Namelijk het eerste Triathlon Club Maastricht clubkampioenschap op het Tom Dumoulin bike park.
500m Zwemmen doen we inde week vooraf tijdens de reguliere trainingen dus dat komt goed.
Op de wedstijddag gaan we eerst twee kids run bike runs doen met plus minus 15 kids per serie en dan het
20km bike - 5km run deel voor de volwassenen, met start op de zwemtijd. De teller staat daar op 25 aanmeldingen.
Het parkoers is afgesloten, want gehuurd. ik moet nog wel bepalen hoe we veilig lopen en fietsen kunnen combineren en het ook nog een leuk rondje laten zijn.
Wat materiaal om de route te markeren. Pionnen (heb ik) en linten (nog regelen)
Wisselzone lokatie/inrichting (plan is gewoon een stuk van de buiten boarding te nemen)
Startnummers zodat die paar vrijwilligers niet iedereen bij naam hoeven te kennen
Tijd opname (mits genoeg vijwilligers)
kleine finish verzorging
Tent van de club om eventueel spullen droog neer te zetten, en hopelijk ook nog eentje van onze sponsor Ron for Run om eventueel de finish jury en verzorging droog te houden als het weer tegenzit.
Setje regels voor de deelnemers. Niet stayeren bijvoorbeeld, zodat de materiaalkeuze vrij is.
De vraag aan jullie... Waar heb ik nog niet aan gedacht? Wat is een leuke toevoeging zonder dat de club failliet gaat :-)