Onderwerp: We naderen het einde van het jaar
Het einde van het jaar nadert met rasse schreden. Kerstinkopen, kadootjes (stuurlintje of groots uitpakken met een nieuwe Garmin) worden ingekocht en we kijken natuurlijk terug op het afgelopen jaar. Beetje turen naar de app waarin de activiteiten sinds jaar en dag worden opgeslagen. Welke analyses zijn te maken en waar liggen voor volgend jaar verbeterpunten.
Altijd leuk om met frisse moed de zwemtechniek bij te vijlen en de loopsnelheid wat op te krikken. En natuurlijk het fietsen bijhouden op de gravelbike of de MTB. Of voor de zichzelfverwenners onder ons, op de tacx. Een tipje zonder dat ik er financieel voor gecompenseerd word: ik raad iedere binnenbiker aan om Rouvy eens te proberen. Anders dan oude makker Zwift maar erg leuk en vaak met zeer mooie beelden!
En als het woord dan toch gevallen is, de financiën. Het forum is wat minder druk, de hoogtijdagen zijn voorbij. Helaas lopen de kosten gewoon door. Het lijkt mij dat dit forum ook straks in het nieuwe jaar nog diensten kan bewijzen. Denk jij daar anders over of ben je het daarmee eens? Laat het horen in de reacties.
Zie jij nog een streepje financiële ruimte tijdens deze dure tijden? Een bijdrage wordt juichend ontvangen alsof je de finish van een Ironman passeert!
Ik wens iedereen hele fijne feestdagen!
Je kunt een bijdrage leveren via deze link. Alvast super bedankt!
https://www.ing.nl/de-ing/payreq?trxid= … 6ZWkmIxa09
Of via NL84 INGB 0004273880 tnv w vd vet.
Sportieve groet,
Wijnand