Ik had het hier nog niet gehad over mijn plannen, ik zie dat ik in augustus schreef dat er nog wat 'onzekerheden' waren. Nou, die zijn al een tijdje een stuk minder onzeker, maar ik wilde ze nog niet aan de grote klok hangen. Nu wel: mijn grootste plan voor 2024 is dat we gaan verhuizen! We gaan in april naar Kapelle in Zeeland, waar we een mooi huis gekocht hebben waar we erg blij mee zijn.
Voorlopig train ik wel maar niet heel ambitieus, daarvoor is de verhuizing een te grote klus - druk en lichamelijk vermoeiend. Ik hoop dat ik vanaf half mei weer wat meer gas kan geven, en dan wordt, net als vorig jaar, de tijdrit voor masters van de Radweltpokal m'n belangrijkste seizoensdoel.
Daarbij wat leuke triathlons natuurlijk, 1/8e en kwart, al heb ik nog niks anders gepland dan Zierikzee. Ik zie net dat Terheijden op manliefs verjaardag valt, die had ik in gedachten maar dat moet ik dus overleggen. Dordtse Biesbosch kan wel in de herhaling.
Mijn trainingsgebied gaat dus ook veranderen. Ik kijk uit naar het lopen en fietsen in de nieuwe omgeving - de toenemende drukte en agressie op de fietspaden hier in de omgeving speelde voor mij een belangrijke rol bij de verhuiswens. Ik ben ook al lid van een appgroep die in het seizoen regelmatig tussen Kattendijke en Wemeldinge zwemt (Oosterschelde, 3,8 km, stroming mee), dat lijkt me gaaf en dat motiveert ook wel nu om het zwemmen te trainen (daar zat trouwens een geval van frappante 'toeval bestaat niet' achter: op de zaterdag nadat we hadden gehoord dat we het huis hadden stond ik in het parc fermé bij de triathlon van Zierikzee naast een Kapelse triatlete en leeftijdsgenote, Corine. Zij vertelde ons over die groep en over een vrouwenfietsclub - dus we waren meteen aan het inburgeren!)
Er gaat dus ook binnenkort een voor triatleten aantrekkelijk huis in Rotterdam in de verkoop: zwemwater op 50 meter afstand
Louise