1 Laatst bewerkt door Macer (20-10-18 23:07:25)

Onderwerp: Challenge Peguera op Mallorca

Vandaag hebben we weer meegedaan met Challenge Peguera in Mallorca. Zwaar, maar zeer de moeite waard. Een aanrader voor iedereen. Tip, deze week is de inschrijving 159,-.

Met een pijnlijke knie toch nog een tijd van 05:58:32 eruit kunnen persen.

Mijn verslag.

http://www.eigenwijzetriathlon.nl/chall … orca-2018/

2

Re: Challenge Peguera op Mallorca

Mooi verslag Macer.
Nu hopen dat je knie wel goed gaat herstellen.
Had je er al lang last van?

3

Re: Challenge Peguera op Mallorca

Sinds de Dam tot Damloop en na een paar dagen rust lijkt het weg, maar zodra ik sport is het weer terug. Misschien toch maar eens naar laten kijken.

4

Re: Challenge Peguera op Mallorca

Macer schreef:

Vandaag hebben we weer meegedaan met Challenge Peguera in Mallorca. Zwaar, maar zeer de moeite waard. Een aanrader voor iedereen. Tip, deze week is de inschrijving 159,-.

Met een pijnlijke knie toch nog een tijd van 05:58:32 eruit kunnen persen.

Mijn verslag.

http://www.eigenwijzetriathlon.nl/chall … orca-2018/

Mooi om weer te lezen, dank daarvoor.

Je moet sneller dan de klos zijn.

5

Re: Challenge Peguera op Mallorca

Mooi verslag. Hoop dat je knie weer helemaal goed komt. Ik neem aan dat het seizoen er nu op zit en die knie goed kan rusten?

6

Re: Challenge Peguera op Mallorca

Zijn er de laatste jaren of komend jaar nog personen die deze wedstrijd gedaan hebben?
Ik zou hem mss nog willen bijschrijven op mijn planning dit jaar

7

Re: Challenge Peguera op Mallorca

Ik heb deze wedstrijd in 2023 en 2022 gedaan. Vooral het fietsparcours vond ik erg mooi met een paar leuke klimmetjes erin.

8

Re: Challenge Peguera op Mallorca

Heb al enkele ervaringen gelezen in het verleden over een wilde zee, was dat bij jou ook?

9

Re: Challenge Peguera op Mallorca

Vorig jaar was de zee inderdaad wat woelig, met name de branding maar daarna was het prima zwemmen. In 2022 was de zee een stuk rustiger. Ik heb er overigens geen hinder van ondervonden en het zou voor mij geen reden zijn om de wedstrijd niet te doen smile

10

Re: Challenge Peguera op Mallorca

Ik heb hem 4 keer gedaan en nog steeds een van mijn mooiste triathlonervaringen.

Van die 4 keer was er 1 jaar waarbij de zee heel wild was, maar de overige jaren was het heel goed te doen (zegt een slechte zwemmer).

Op mijn site staan meerdere verslagen over de wedstrijd..