4,176

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ikzelf heb de SB20 van Stages en super tevreden van, maar hopelijk blijft dat zo want het merk Stages bestaat intussen niet meer dus... nu zoek ik deze winter nog een Wahoo Kickr Roller bij te kopen voor mijn TT fiets in te zetten dan kan ik eens afwisselen. Mocht mijn SB20 kapot gaan koop ik de smartbike van Zwift zelf.

4,177

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Balen Louise, hopelijk krijg je het snel gefixt.

Mijn ervaring is met indoor, dat je gewoon geen gedoe wil.

Nadat mijn NEO kapot ging heb ik ook lang gezocht naar een vervanger en ook gekozen voor de Stages.
Wel even een investering maar ook echt nog geen seconde spijt van.

Als ze echt falliet zijn oid, dan zou ik niet snel daar een apparaat van kopen, maar inderdaad eerder van Truebike oid.

4,178

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mocht die retour gaan kan ik zeker een tacx of een ander merk aanbevelen, zeker ook omdat die bij jou toch een soort van buiten staat heb je toch een beetje het buiten gevoel.

Je moet sneller dan de klos zijn.

4,179

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

https://www.outsideonline.com/health/tr … -headband/

Kwam onlangs in dit topic voorbij.

4,180

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Met Stages SB20 en een TrueBike hebben jullie het wel over bedragen die ik echt niet over heb voor af en toe kunnen uitwijken in de winter. Dan koop ik toch liever een nieuwe fiets, want dat staat ook nog op de verlanglijst. Een Wahoo Kickr of Tacx past wel in het budget.

Maar ik ga vandaag nog één poging wagen via de service-site van Virtufit. Al irriteert het me wel ook dat ik gewoon geen reactie meer krijg op m'n mail. Kennelijk stel ik te moeilijke vragen.... Al denk ik dan ook: ik kan toch niet de enige zijn die tegen dit probleem aanloopt?

Louise

4,181

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Update over de spinningfiets met de raar lage outputwaardes: ze zijn opnieuw voor me aan  het uitzoeken of er niet iets kan zijn met mijlen versus kilometers, maar ondertussen heb ik ook een workaround bedacht: aangezien Zwift werkt met vermogen per kilo lichaamsgewicht, kan ik door mijn gewicht aan te passen in m'n profiel toch met normale waardes meedoen. Op Zwift ben ik nu dus een vrouwtje van 43 kilo, en ik heb ook m'n lengte maar aangepast naar 1m60, anders is het wel heel freaky dun.

Het lijkt te werken, althans, ik kon een 'group ride' meedoen, een training, en de inspanning voelde zoals bedoeld (denk ik). Binnenkort eens een race proberen. Best geinig tot nu toe.

Louise

4,182

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteren een nieuwe wetsuit bijgekocht en trisuit, ook nog zoomers en een PB.