Onderwerp: Frysman 2025
Ik ben erbij, word mijn 2e deelname, was in 2022 ook ingeschreven maar op de dag van de wedstrijd mocht ik toen terug leren wandelen.
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Frysman 2025
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Ik ben erbij, word mijn 2e deelname, was in 2022 ook ingeschreven maar op de dag van de wedstrijd mocht ik toen terug leren wandelen.
Yes! Ik maak mijn debuut in Friesland, zin in! We starten met 11 man van onze triathlonvereniging IZGS, we hebben elkaar een beetje gek gemaakt geloof ik...
ronnyke schreef:Ik ben erbij, word mijn 2e deelname, was in 2022 ook ingeschreven maar op de dag van de wedstrijd mocht ik toen terug leren wandelen.
Yes! Ik maak mijn debuut in Friesland, zin in! We starten met 11 man van onze triathlonvereniging IZGS, we hebben elkaar een beetje gek gemaakt geloof ik...
Gelukkig ben je dan alle 11 ingeschreven geraakt, op 6min was het uitverkocht, de site werkte nu wel voortreffelijk was zelfs niet traag ofz.
Mooie come back!
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Frysman 2025