Een boekje opgestuurd krijgen?
Jij hebt zeker voor het laatst in 1992 meegedaan?
Je krijgt juist helemaal niets meer, alles over de mail en ze verwijzen je naar de (lege) website.
2 Weken geleden nog maar eens gebeld over mijn herinnering, want ruim 1½ jaar naar mijn finish wilde ik die toch wel eens ontvangen.
Maar Wieger, officieel gaat de registratie op postcode, maar niemand die er iets zegt als jij op een andere tijd komt.
Je moet al je spullen in orde maken alsof het DAN al de wedstrijd is, met dat verschil dat je je loopspullen inlevert en er dan niet meer bij kunt. Bij het inleveren van je fiets wordt deze gekeurd als bij elke wedstrijd samen met je helm.
Je fietsspullen kan je op de ochtend van de wedstrijd gewoon bereiken, want je moet ook je banden op spanning zetten, eventueel eten op de fiets bevestigen enz enz. Je zwemspullen neem je mee naar huis, die heb je de volgende ochtend als eerste nodig.
Ga je voor de 1e keer meedoen aan de individuele hele afstand, dan zou ik wel naar de briefing gaan. Na 1 of 2 deelnames weet je het waarschijnlijk wel, tenzij er mega veranderingen in parcours dan wel wedstrijdreglement zijn.
Overigens nam ik altijd een hele dag vrij. Ik vond het leuk om er rond te lopen, andere atleten te spreken, alles op het gemakkie en met vrienden nog een pannenkoek eten aan de haven. Heerlijk om nog beter in de juiste stemming te komen. Voordeel is nog dat wanneer er iets niet goed is of je iets vergeten bent je dan nog alle tijd hebt.....................tenzij je uit een uithoek van Nederland komt natuurlijk :-)
Succes met je voorbereiding
A+