Onderwerp: Breukelen 2010
Er waren nogal wat mensen van het forum die Breukelen gingen doen.
Hoe is het gegaan? Tijden? Beetje tevreden?
Ik zal zelf wel aftrappen:
Ik starte in de 3e serie, met startnummer 338. Ik lag in baan 5, de langzaamste baan van de startserie. De snelsten in de baan wilden 17.30 minuten of sneller zwemmen. Ik ben als 5e gestart. Lang leve het aan de voeten van je voorganger hangen. Ik kon goed mee komen en met een zwemtijd van 17.45 (ik kwam bij 17.30 uit het water) ben ik zeker tevreden!
Het wisselen ging soepel, alleen net op de fiets kon ik niet goed in mijn schoenen komen. Hier nog even goed op oefenen....... Het fietsen zelf ging bij vlagen erg lekker, maar soms ook erg moeizaam. Maar goed, de nieuwe fiets doet het prima. De komende periode snelheidstrainingen toevoegen en dan gaat de snelheid ook omhoog.
De fietstijd viel wel een beetje tegen..... Ik vond wel dat er vrij veel gestayerd werd. Voor en achter mij werden er deelnemers gewaarschuwd. En daar werd ook naar geluisterd. Alleen in het laatste stuk ontstond er voor mij een groepje, die toen bij mij weg reden is. Fietstijd: 1:11:53
Ik kwam met steenkoude voeten van de fiets..... En dan is het lastig om de loopschoenen aan te krijgen. Maar even gaan zitten en er wat meer tijd voor genomen. Na enkele minuten werden de voetjes tijdens het lopen weer wat warmer. Al snel kwam ik in het ritme en volle bak erin gegaan. Al snel haalde ik wat mensen in die mij voorbij waren gekomen tijdens het fietsen. Onder andere het groepje. Looptijd 44:37
Eindtijd 2:17:26
Conclusie: zeker tevreden! De afgelopen periode heb ik nog niet echt goed kunnen trainen. De komende weken/maanden de trainingen doorzetten. De fietssnelheid gaat hierdoor zeker omhoog. Het lopen gaat ook steeds beter, dus dat gaat ook goed komen.
Hoe is het bij de anderen gegaan?