Berry schreef:Netjes hoor.
Over 2 maanden hoop ik dat de 2e 104 kilo-man z'n Ironman gaat halen
waar ga jij heen dan, ik zag dat je ook naar signapore (schrijf ik dat goed) was geweest, tja ook nin Nice zaten een paar echte dikkertje's, maar dat is echt niet gezond hoor, ik schaam mij ook wel een beetje, ik snap ook niks van die vet percentages, met het tangetje zit ik rond de 16% op een speciale weegschaal van tanita zat ik vorige week op 12.5% moet ook eigenlijk niet boeien, je moet voor de spiegel gaan staan, en kunnen zeggen ja hier ben ik wel tevreden mee. dat figuur van mij is ook heel bijzonder moet ik zeggen hoor, ik heb de biceps ongeveer net zo dik als mijn kuiten, mijn benen zijn dan 0% vet volgens mij, alleen zit bij mij het meeste om mijn middel. eigen schuld trouwens, ik sponsor heineken, alleen willen ze mij nog niet sponsoren.
maar kerel zet hem op, het gaat je lukken, en hou je rustig, zwemmen is maar 10% van de wedstrijd, en hoe meer je geeft bij het fietsen hoe langzamer je gaat bij het lopen. en hou die discipline van het eten en drinken, ik weet niet waar je heen gaat, maar in Nice heb ik naar mijn gevoel wel 20 liter gedronken als het niet meer is.
ik was nog fit aan de finisch, vergeleken met die anderen, had geen alu deken nodig, en al helemaal geen infuus, want die tent, met wel 200 bedden lag bijna vol met athleten die aan een zout infuus lagen.
altijd het hoofd erbij houden, volgend jaar ga ik weer, en dat had ik waarschijnlijk niet gezegd als ik aan het infuus had gelegen.
groeten. saffie.